top of page
Search

رئیس اجرائیوی بانک اسلامی افغانستان با هیأت رهبری پوهنتون دنیا ملاقات نمود


سه شنبه، 11 جوزای ۱۴۰۰، سید موسی کلیم الفلاحی رئیس اجرائیوی و برخی از مسؤولان بانک اسلامی افغانستان با هیأت رهبری پوهنتون دنیا ملاقات نمودند.

در این ملاقات پیرامون سیستم‌ها و برنامه‌های بانکی بانک اسلامی و فعالیت‌های پوهنتون دنیا بحث صورت گرفت. در نخست آقای الفلاحی در مورد سیستم‌های جدید بانکداری بانک اسلامی معلومات داده و از رشد قابل ملاحظه‌ی این بانک طی چند سال اخیر صحبت نمود. او همچنان در صحبت‌هایش رشد و تقویت تحصیلات عالی را یکی از بهترین گزینه‌ها برای ختم وضعیت جاری در افغانستان توصیف کرده و برنقش نهاد‌های تحصیلی تأکید نمود.

پوهنیار احمدشاه سنگدل رئیس پوهنتون دنیا ضمن خوش آمدید گویی به مسؤولان بانک اسلامی، بکار گیری سیستم‌های معاصر بانکداری را در افغانستان یک گام مثبت در جهت پیشرفت امور مالی و بانکی عنوان کرد.

عبدالرحیم سعیدی رئیس اجرایی پوهنتون دنیا درسخنانش با اشاره به اعتقادات دینی مردم افغانستان، روش‌های بانکداری اسلامی را از روش‌ها کارا و مورد پسند برای مردم افغانستان دانسته و آنرا فرصت خوبی برای بهبود وضعیت مالی و تجاری مردم قلمداد نمود. او در ادامه صحبت هایش از مسؤولان آن بانک خواست تا خدمات قرضه دهی را برای محصلان فراهم ساخته و بر امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه تأکید نمود.

رئیس بانک اسلامی افغانستان، ضمن ستایش از فعالیت‌ها و برنامه‌های تحصیلی پوهنتون دنیا، از بخش‌های مختلف این پوهنتون دیدار کرده امکانات و سهولت‌های آنرا کم نظیر توصیف کرد.

279 views0 comments
bottom of page